Klacht: Onbeschoft en ondeskundige hulp

op 30 augustus 2018 over Moneyou.nl in de categorie Internetbanken

Na het opmerken van mij dat een bedrag nog niet was overgemaakt naar mijn tegenrekening en ik me daar heel veel zorgen om maakte omdat het normaal binnen enkele uren (in mijn geval) tot 1 dag duurt heb ik de klantenservice gebeld. Ik werd daar te woord gestaan door een medewerker die niet weet waar hij mee bezig is of hoe mensen zich kunnen voelen als zij zich zorgen maken om het eigen geld. Toen ik naar mijn overboeking vroeg zij hij dat het 1 tot 3 dagen duurt voordat dit is uitgevoerd. Omdat dit bij mij nooit het geval is (tegenrekening ING) vroeg ik hem de boeking te checken. Ik kreeg toen eerst het zelfde boekingstermijn antwoord en vervolgens stelde hij de vraag wat ik bedoelde met checken. Dit alles op een toon die mij als ongeruste en boze klant niet beviel. Ik ben een Rotterdammer met een luide stem en een beetje doof waardoor je vaak automatisch harder praat. Ik kreeg daar van de medewerker commentaar op niet zo tegen hem te spreken anders zou hij het gesprek beëindigen. Tja toen kwam de stoom helemaal mijn oren uit en werd ik nog luider en boor maar wel met zeer scherpe bewoording waar de medewerker niet echt van terug had. Hij verbrak vervolgens de verbinding terwijl ik nog aan het praten was.

Ik belde een tweede maal op om dit keer hopelijk een andere medewerker te krijgen die mij wat beter zou begrijpen en misschien wel mee kon voelen…. Ja raad het al, ik kreeg de zelfde medewerker en de discussie ging vrolijk verder. Uiteindelijk ging hij toch mijn rekening checken en bevestigde de overboeking en dat die morgen ochtend op mijn rekening zou staan. Na nog wat gediscussieer over en weer waarbij ik zij dat hij niet geschikt is voor dit werk en niet begreep wat het woord klant betekende heb ik de verbinding verbroken. Mogelijk weet een medewerker niet hoe een klant zich voelt maar moet daar dan rekening mee houden vindt ik altijd vriendelijk zijn en zeker weten waar het over gaat en verstand van zaken hebben. Iets waar deze medewerker tekort schiet.

Na een vet excuus en een bos bloemen voor mijn geschrokken vouw

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Moneyou.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door AadjeH