Klacht: Tegenrekening wijzigen.

op 02 oktober 2018 over Moneyou.nl in de categorie Internetbanken

Het wijzigen van je tegenrekening bij een spaarrekening van Moneyou is een dramatische administrative handeling waarbij ik tot nu toe het gevoel heb dat ze mijn geld gegijzeld hebben.
De hele procedure door lopen inclusief het overmaken van 1 cent en dan een mailtje krijgen dat er een poging is gedaan om mijn tegenrekening te wijzigen maar dat dit niet gelukt is. Mijn geld zou nog steeds naar mijn ING rekening gaan terwijl ik niet wil dat zij mijn geld hebben. Het blijkt dat bij mijn nieuwe bank de voorletters achter mijn naam staan en bij moneyou staan mijn voorletters voor mijn naam en dan zijn ze bij moneyou gelijk van de leg. Vandaag gesproken met een zeer onbeschofte man van moneyou die totaal geen begrip had voor het feit dat ik wilde weten wat er fout is gegaan en bij wie de fout nu ligt. Ook het feit dat ik niet snap dat onze naam niet anders is dan een tijdje terug wilde er bij hem niet in. Bij gratie van de medewerker bij moneyou mocht ik zijn voornaam weten maar zijn achternaam mocht ik niet weten, die hoefde hij niet te geven. Wat gek dat moneyou zo debiel doet over voorletters die niet op de goede plek staan en dan zelf een medewerker in dienst hebben die zijn naam helemaal geheim wil houden. WAARDELOZE bank. Het is een groot bedrag en raad eens moneyou, jullie zoeken het maar uit met je sores, mijn geld verdwijnt en komt niet meer bij jullie terecht. De overheid maakt het makkelijker om over te stappen maar bij moneyou doen ze daar niet aan.

Wijzigen tegenrekening en een grote bos bloemen inclusief excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Moneyou.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door marijkenoordeloos