Klachten over MOLLIE BV

Hieronder kunt u zien welke klachten er over MOLLIE BV zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

264 klachten gemeld
1.8 /10
86 stemmen
86

Tijdslijn

Er wordt maandelijks – sinds 18 december 2019 – €. 8,95 van mijn rekening afgeschreven.Het betreft het navolgende: Naam: STG MOLLIE PAYMENTS Omschrijving: Luxplus ApS Lidmaatschap NL44ABNA0428063969 Kenmerk: SD81-4883-6389-9778 Machtiging ID: MD50-0000-3747-1190 Incassant ID: NL08ZZZ502057730000 Doorlopende incassoDatum: 14 oktober 2020 Tegenrekening: NL73ABNA0527313669 Type: IncassoIk kan mij zeker niet herinneren... Lees meer

Misleiding

Klacht van op 14 oktober 2020 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Beste lezer,U deelt mee dat de webshops goed gescreend worden. Helaas is dit niet waar. Na mijn aankoop bij de ledershop,krijg ik geen contact,geen geld terug,en heel erg dit,de AfterPay heeft storing.Niet dus de afterpay doet het nooit,zodat klanten dan maar meteen afrekenen.Deze webshop... Lees meer