Klacht: mogelijkheid om vueling tel. te contacteren….. NIET MOGELIJK !

op 10 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

ik heb vandaag een mail ontvangen ivm on boarding. dit zou nu in group gebeuren.ik heb alles geprobeerd, inmiddels 30€ gespendeerd aan int.telefoons. Schandalig ! De vermelde tel nrs of help nrs zijn gewoon geblokkeerd ofwel wordt je via een inkiessysteem omgeleid dat niet werkt, systeem kan geen vlucht nr noteren als je spelt (tot 10x geprobeerd), gewoon DOFFE ELLENDE ! (zie ook alle klachten hieromtrent op de site).
Dit is helemaal geen reclame. Gelieve me tel te contacteren op nr 0032486073695 of via email liliane.van.looy@gmail.com. Ik wil wel aan boord gaan op 18 sept. en retour 26 sept. Boekingsnr is Q8519V). Als jullie je systeem van boarding pass veranderen (in groep nu blijkbaar) maar systeem is niet toegankelijk, dan zou dit op een efficiënte manier Graag asap reactie.
Liliane Van Looy

als ik iemand aan de lijn krijg om mijn boarding pass te kunnen uitprinten of wat ook het nieuwe systeem voorstelt. Als je een nieuw systeem lanceert, zorg dan dat het werkt ! En ook een financiele tegemoetkoming voor de kosten ivm ONBEREIKBAARHEID VAN VUELING.
Zo niet, NEVER VUELING AGAIN !!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liliane Van Looy