Klacht: Moest bijbetalen

op 22 mei 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We kwamen aan op Cyprus, de auto die wij besteld hadden was niet beschikbaar en ons werd een grotere auto aangeboden maar we moesten bijbetalen. Na een uur discussiëren, bellen en wachten was onze auto ineens wel beschikbaar. Echt onbegrijpelijk. Heb het gevoel alsof we belazerd zijn door Herz.

Geen leuke aankomst, alleen maar ruzie. Waardeloos voor zo’n club.

Gewenste Oplossing:

Schadevergoeding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 26 mei 2017 om 15:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Cyprus009