Klacht: Moelijk doen bij recht op restitutie

op 09 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Enige tijd geleden boekte ik via booking.com een accomodatie. Booking.com claimt dezelfde prijzen aan te bieden als de hotels zelf echter constateerde ik al snel dat de kamer via het hotel zelf goedkoper was. Contact opgenomen met booking.com
Was geen enkel probleem ik moest een factuur overleggen van het hotel wanneer ik geweest was en dat naar hen opsturen. Ik zou pas maanden later naar het hotel gaan maar prima, ik dacht we zien het wel. Het hotel, in het buitenland gelegen, kon mij echter geen factuur overleggen omdat zij problemen hadden met het innen van de door mij betaalde som aan booking.com. Hierdoor krijg ik van het hotel geen factuur. Contact opgenomen met booking.com situatie uitgelegd en gevraagd waarom dit op zo een bureaucratische wijze moet allemaal. Booking.com.zegt omdat u moet kunnen aantonen dat u daar geweest bent. Ik stuur daarop een kopie van een pinbetaling naar booking.com maar die telt niet zegt booking.com. Of een factuur of een brief van de directeur. Vervolgens hoor ik al dagen niets meer van booking.com
Voor andere reizigers, check eerst even goed voordat je boekt bij booking.com, dan blijft dit gedoe je bespaart.

Restitutie waard ik recht op zsm terug krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chlothilde