Klacht: Moeilijk doen over een betaal-uitstel van 2 dagen.

op 02 juni 2021 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Ik heb 2x contact gehad om een uitstel aan te vragen van maar 2 dagen na 19 juni, want het lukt me niet in 14 dagen na de betaaldatum te betalen. De incasso-afdeling heeft 2x moeilijk erover gedaan.

Ik heb mijn situatie uitgelegd dat we in een kleine schuld bevinden en wij paar dagen geleden net genezen zijn van corona. Wij hebben toen een kleine financiële klap gehad, zwaar teleurgesteld omdat ik net klant ben en nu ik om hulp vraag, kan het het niet volgens de handleiding.

Ik heb het geld, maar alleen 2 dagen later na 19 juni; dus 21 juni op een maandag. Dus ik wil graag dat deze verzoek wordt geaccepteerd en dat ze een hand uitreiken, inplaats van €15 tot €40 euro extra kosten direct te vragen, zonder de situatie na te gaan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Budget Energie

1 maand geleden - Geachte heer Chiddi, Wij hebben elkaar naar aanleiding van uw klacht, telefonisch gesproken. Hierin hebben wij een goede oplossing gevonden. Fijn dat wij eruit zijn gekomen samen, ik wens u een fijne dag toe! Met vriendelijke groeten, Klachtenafhandeling Budget Energie

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 03 juni 2021 om 09:13 geantwoord

Geachte heer Chiddi,

Wij hebben elkaar naar aanleiding van uw klacht, telefonisch gesproken. Hierin hebben wij een goede oplossing gevonden. Uw betaalgegevens zijn aangepast en tevens zullen de incassokosten worden verwijderd wanneer u voor de gestelde deadline betaald.

Fijn dat wij eruit zijn gekomen samen, ik wens u een fijne dag toe!

Met vriendelijke groeten,
Klachtenafhandeling Budget Energie

Alle klachten die gemeld zijn door Graageenoplossingaub