Klacht: 6 Januari besteld en niet geleverd.

ReRa op 14 januari 2012 over Mobily.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 Januari heb ik een bestelling gedaan voor een samsung Galaxy plus. 9 Januari gelijk al een Track en Trace code gekregen.
11 Januari een mailbom gestuurd met de vraag waar hij bleef.
Antwoord:
Geachte heer Rademaker,

Door een technische storing zijn wij tijdelijk telefonisch niet
bereikbaar.
Mede door een verkeerde aanmelding van uw bestelling moest deze
handmatig worden verwerkt.
Uw bestelling zal dan ook uiterlijk a.s. zaterdag worden uitgeleverd.

Excuses voor het ongemak,

Vriendelijke groet,

Team Mobily.nl

Het is nu 14 Januari 22:30, niets ontvangen gelijk weer gemaild.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en smartengeld voor geleden schade: niet bereikbaar.

Bericht van

12 jaren geleden - Inmiddels mijn geld terugontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door