Klacht: mobiel telefoon is echt slecht

op 08 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte meneermevrouw,
ik ben yousra abbasi.
sinds een jaar heb ik een LG g3 mobiel gekocht van MM. eindhoven.
ik heb betaald 400 euro.
ik wil echt een goed mobiel telefoon maar het eigenlijk niet.
tijdens dit jaar gaf ik aan media markt terug .
de problemen of de battarij of software of camera niet werkt of de tempratuur stijgt te veel.. ik kwam naar M.M (4) keer . elke keer mijn telefoon zit bij jullie een maand en twee keer bij de servesman .
elke medewerker doet zijn eigen regels . en ze hebben geen belangsteling voor mijn klacht . ik betaal heel veel om rustig te hebben.
elke keer ik moet mijn app. weg . daarna ik moet elke keer verandert mijn verplichtingen .
is dat Media market om een goed leven te geven ?
of is dat jullie eigen aandacht .
ik zei tegen mijn vrienden on niks te kopen van m.m want ik krijg geen serieus aandacht .
de laatste keer heb ik gepraat met uw medewerker meneer Roeland en hij helpt mij een beetje ..
maar nu ik wil echt een aandacht krijgen want ik heb er echt genoeg van.
4 keer is genoeg. in een jaar .
ik kom morgen tussen 1 en 2 uur naar MM en ik terug mijn mobiel van M.M maar dit keer zonder plezier want ik weet het niet als hij goed word of nog niet .
ik wacht op uw reactie .
alvast bedankt
yousra

Gewenste Oplossing:

ik ben nooit tevereden

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yousra abbasi