Klacht: Mobiel bankieren/klantenservice

op 18 januari 2014 over ABN Amro in de categorie Banken

Ik heb al 7 keer geprobeerd contact op te nemen met de ABN amro in verband met het feit dat ik niet kan internetbankieren op mijn telefoon. Ik ben ouder dan 18 jaar en hij geeft telkens aan dat ik geen toegang heb terwijl ik wel gewoon op internet kan internetbankieren en het stappenplan heb uitgevoerd om te kunnen internetbankieren op de bankieren.
Het feit dat ik geen contact met ze kan opnemen is ook absurd, ik word in wachtrijen van minstens 10 minuten gegooid die ook nog eens heel veel geld voor mijn telefoonrekening kosten. Een beetje klantenservice is wel geboden, ik wil gewoon op mijn telefoon overzicht op mijn rekening hebben.

Dat ik gewoon kan bankieren op mijn telefoon zonder gezeik.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Uit uw bericht begrijp ik dat u probeert contact met ons op te nemen, omdat het niet lukt om online te bankieren op uw telefoonnummer. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Door het probleem dat u omschrijft, heb ik het idee dat u onlangs 18 jaar bent geworden. Als dit het geval is, dan wordt het contract voor Internet Bankieren automatisch aangepast. Wanneer er geen bijzonderheden zijn, krijgt u automatische de volledige bevoegdheden voor Internet Bankieren en Mobiel Bankieren. Het kan voorkomen dat dit niet direct gebeurt op de dag van uw 18e verjaardag. Dit kan 1 of 2 dagen langer duren. U kunt het beste de Mobiel Bankieren App downloaden en installeren op uw telefoon. Doorloop vervolgens de registratie. Nadat u zich geregistreerd heeft, wacht u 2 uur. Na 2 uur wachten is uw registratie verwerkt en kunt u inloggen op de Mobiel Bankieren App. Krijgt u bij het inloggen onderstaande foutmelding, dan is er iets niet goed op uw contract van Internet Bankieren. Geeft u dan aan ons door wanneer wij telefonisch contact met u kunnen opnemen. (Met het ingevulde rekeningnummer en pasnummer hebt u geen toegang tot Internet Bankieren. Controleer of u de juiste pas gebruikt) Met vriendelijke groet, ABN AMRO Webcare Mw. E. Van der Molen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN Amro een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN Amro

Heeft op 24 januari 2014 om 13:28 geantwoord

Wij hebben de klant een bericht gestuurd met het verzoek ons te informeren als hij/zij door ons gebeld wil worden en hier geen bericht op mogen ontvangen. Wij gaan er daarom vanuit dat de klacht opgelost is en/of er geen hulp meer van onze kant nodig is.

Alle klachten die gemeld zijn door kerensaa