Klacht: Bestel NOOIT bij Mobico

AnnevdOuweelen op 07 juli 2020 over Mobico BV in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 juli had ik een bestelling geplaatst van een iPhone XS Max 256GB Gold ‘als nieuw’. Op de website stond dat dit product beschikbaar was en binnen 2-5 dagen geleverd zou worden. 4 dagen na mijn bestelling EN betaling kreeg ik een mailtje met daarin het bericht dat het toestel wat ik besteld heb, niet leverbaar is. Ik kreeg 2 slappe alternatieven waarbij ik of voor 200GB minder moest gaan en €20 terug zou ontvangen of een toestel waarbij er gebruikssporen waren met €30 terug. Dit is abaurd en niet waar ik voor betaald heb. Iets op je website zetten als beschikbaar en vervolgens niet kunnen leveren waar de klant voor betaald heeft. Schandalig! Een hele koude douche.

Ik word tevreden als ik een GOEDE iPhone XS Max 256GB Gold ontvang zonder gebreken of mijn geld volledig terug krijg met een daarbij horende compensatie voor het ongemak.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mobico BV

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mobico BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnevdOuweelen