Klacht: Misverstand over reparatie

op 30 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik had opdracht gegeven om te laten onderzoeken of mijn samsung galaxy s4 te repareren was. Ik kreeg als antwoord dat deze totallos verklaard was.ik heb toen de daarvoor bestemde mail beantwoord en met handtekening bevestigd dat ik niet wenste dat mijn toestel gerepareerd werd. Hiervan heb ik bewijs. Zelfs datum en handtekening
Ik kreeg echter na enige tijd weer een zelfde vraag en heb deze mail beantwoord met wederom wens ik …hierin zou echter een schrijf/computerfout zitten,waarin staat dat ik mijn toestel gerepareerd terug wil? Hoe onlogisch!!!
Men zou het oplossen als ik bewijs had van mijn eerste mailantwoord.
Dit heb ik,en ik heb het overlegd.
Daaropvolgend kwam als antwoord dat ik toch alle reparatiekosten moet betalen Deze bedragen 455 euro.
Dit geld heb ik niet. En dit was ook nooit de bedoeling.

Ik ben tevreden als er een net bod wordt gedaan om deze zaak op te lossen.
De filiaalmanager was bereid hierover te onderhandelen,hij adviseerde na afwijzing van hogerhand een klacht in te dienen.
Bij deze dus. De afhandeling is noch terecht, noch logisch en niet klantvriendelijk.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door inekebremmers