Klacht: missen van verschillende dingen beschreven zoals hier onder

op 18 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wij zijn afgelopen week vijf dagen in lommel geweest bij de vossen meren
park was mooi en schoon niets op aan te merken
maar het huisje 460 waar wij waren miste verschillende dingen zoals deksels van alle pannen een kussen een thee pot geen batterij in afstands bediening van tv slaapkamer.
wij zijn naar de receptie geweest om het te melden later hebben we 2 deksles gekregen voor 3 pannen?? en de andere dingen die we misten
maar we moesten er zelf achteraan,ik kom al verschillende jaren in centerparcks met onze buren die friends zijn maar vroeger lag er een lijst met dingen die je miste en deed je controle voordat je de woning in ging en zat er een zakje bij waar je geld in kon doen als je iets had kapot gemaakt,is er hier geen tijd voor om controle uit te laten oefenen?
en tot overmaat van ramp vonden we toen we weg gingen en aan het stofzuigen waren in de slaapkamer een condoom die was onder de wieletjes gerold van het bed dus zeker niet gezien door de schoonmaakster want schoon was het huisje zeker
ik heb van het voorbehoedsmiddel geen foto gemaakt gelukkig maar gauw laten verdwijnen in de vuilnisbak dus kan geen foto bij voegen gelukkig

dat laat ik geheel aan U zelf over of een weekendje in een park ,maar het vervelende van alles is dat mijn buurvrouw ernstig ziek is en er erg naar uit gekeken had om te gaan maar dan toch momenten hebben in het huisje van moet dat nou dingen missen
de naam van de friends is
fam t versteeg
egellaan 33
3903 cp veenendaal
ik doe de klacht onder mijn naam om mevr versteeg wat te ontzien

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 juni 2017 om 09:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door christa versteeg