Klacht: Misschien wordt het tijd leveranciers die via DPD leveren af te schrijven

op 20 mei 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de zoveelste maal gezeur met DPD misschien wordt het tijd leveranciers die via DPD leveren af te schrijven, ze worden in ieder geval op de hoogte gebracht.

DPD leverd pakket direct af bij de Pickup parcelshop zonder langs te zijn geweest

10.24 Goed nieuws! Je bestellingwordt vandaag bezorgd. Je chauffeur is vandaag tussen 13:50 en 14:50 op jouw adres.

13.53 Het is nog niet gelukt om je bestelling te bezorgen

15.00 Afgeleverd in volgend Pickup parcelshop SensationAir Barneveld

Zoals altijd ben ik gewoon aanwezig en pikt het kader van DPD het feit dat chauffeurs al van te voren aangeven dat de bezorging niet lukt omdat ze de pakketten liever bij een afhaalpunt dumpen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat het pakket beschadigd of geopend is en dat de chauffeur bang is dat het pakket aan de deur geweigerd wordt.

Het zou fijn zijn wanneer DPD en haar personeel eindelijk eens gaat doen waar ze voor wordt betaald worden n.l correct bezorgen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onlineorders.www