Klacht: Mismanagement reis sri lanka

op 21 februari 2018 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Reis niet volgens geboekte overeenkomst uitgevoerd. Heb contact met gids en hostes in Colombo gehad en beide hebben ons mee gedeeld dat de reis overboekt was. Momenteel zijn we nog in Sri Lanka en zal na onze vakantie chronologie weergeven wat er allemaal fout is gegaan.
Reis geboekt bij D reizen vlijmen
F Dingemans
Offenbachlaan 2
Vlijmen

Na vakantie evaluatie

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

9 maanden geleden - Beste heer Dingemans, Vervelend om te horen dat uw vakantie niet naar wens is verlopen. Ik begrijp dat jullie ondertussen weer terug zijn in Nederland. Mijn collega uit de winkel Vlijmen heeft al geprobeerd om contact met u op te nemen, echter dit is nog niet gelukt. Zij zullen later nogmaals proberen om contact met u op te nemen. Uiteraard bent u altijd welkom in onze vakantiewinkel om uw verhaal te doen en de klacht verder af te handelen. Groeten Angeliek Team Webcare

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 30 maart 2018 om 12:51 geantwoord

Beste heer Dingemans,

Van mijn collega's in de vakantiewinkel in Vlijmen heb ik vernomen dat er contact is geweest betreft uw klacht en dat deze al enige tijd naar tevredenheid opgelost is.

Door het melden van uw ervaring bij de uitvoerende reisorganisatie, hebt u voor het ongemak een vergoeding ontvangen. Ik ben blij dat te vernemen.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Guido
D-reizen – Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door CDI