Klacht: Mislukte verlenging va 2 jaar abonnement. Mijn zoon heeft geen service meer.

op 30 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte heer/mevrouw
Ik maak bezwaar op onderstaande email van hollandsenieuwe.
Ik had een 2 jaar abonnement (voor mijn zoon) met een iPhone 4s toestel op nr 06/29793027. Verloopdatum 9/9/2016
Ik heb vorige week, 3 maanden voor verloopdatum, een verlenging voor 2 jaar van het abonnement aangevraagd met een nieuwe 5s iPhone en een upgrade van het abonnement met een 2000 MB/min/sms.
Drie dagen later heb ik het nieuwe toestel gekregen en een nieuwe SIMCARD (eindcijfers 1809).
Sinds die tijd heeft mijn zoon op het nummer 06/29793027 geen service meer, noch op zijn oude iPhone 4s noch op zijn nieuwe 5s.
Ik heb de afgelopen 7 dagen de klantenservice elke dag gebeld en elke keer wist men niet wat het probleem was en wanneer het opgelost zou kunnen worden. Gisteren ben ik dus tot de conclusie gekomen om het abonnement-verlenging te annuleren (binnen 14 dagen en dus wettelijk GEEN kosten) en ik heb aan de klantenservice gevraagd eea te bevestigen met een email.
Nu blijkt uit onderstaande email dat ik een afkoopsom zou moeten betalen (neem ik aan voor de resterende 3 maanden van het oude abonnement).
Ik wil u herinneren dat u de service door een “onoplosbaar” technische probleem heeft beëindigd en niet in staat bent geweest om deze te herstellen.
Het resteert mij niets anders dat mij richten op een andere provider (gistermiddag heb ik Vodafone gebeld en een nieuwe 2 jaar abonnement gevraagd met nummerbehoud op 06/29793027) gezien mijn zoon al dagen niet meer kan bellen en gebeld worden TERWIJL IK DE HUIDIGE ABONNEMENT BLIJF BETALEN.
Ik eis per omgaande bevestiging van bovenstaande.
Ik zal mij anders moeten richten op de Consumentenbond en de kwestie laten afhandelen door mijn advocaat.

Bovendien heb ik vorige week een nieuwe sim only 2 jaar abonnement met nummerbehoud gevraagd voor mijn dochter, die een prepaid Vodafone nr had (06/31153779) en een eigen iPhone.
Ik heb hiermee een SIMCARD gekregen met eindcijfers 2070. Hier was een nieuwe nr aangekoppeld (06/11856607). Het nummerbehoud was hier dus niet gelukt.
Voor deze heb ik mij ook beroepen op mijn annuleringsrecht (nogmaals binnen 14 dagen), dus kostenlos.

Zodra ik van u een bevestiging zal ontvangen van bovenstaande en een retourfornulier via email zal krijgen, zal ik de iPhone 5s en de twee SIMCARD retourneren.
De laatste was ik gisteren telefonisch overeengekomen, maar blijkbaar is Hollandsenieuwe niet in staat noch een abonnement aan te sluiten noch te beëindigen.

Massimo Mariani

Inviato da iPhone

Il giorno 16 giu 2016, alle ore 13:48, ha scritto:

Goedendag,

Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten van het goedkoopste abonnement tot het einde van de contractperiode, met een minimum van één maand.

Voor mobiel nummer 0629793027 is het totaalbedrag dan € 258,50 euro. Let op: dit is exclusief de laatste automatisch incasso van d.d. 31-06-2016. Let op! Dit is inclusief het toesel van uw verlenging.

Mocht je je abonnement willen afkopen, dan verzoeken we je vriendelijk om dit bedrag voor de incassodatum van de volgende maandelijkse abonnementskosten te voldoen. Dat kan door middel van een iDEAL of creditcard betaling via de onderstaande betaalknop:

betalen.
Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zullen we het abonnement beëindigen. Hiervan ontvang je een automatische bevestiging per e-mail. Na ontvangst van de bevestiging kan je per direct nummerbehoud aanvragen.

Voor vragen kun je een mail sturen naar onze klantenservice.

Met vriendelijke groeten,

hollandsnieuwe

hollandsnieuwe_logo

hollandsnieuwe_logo copyright © 2015 | privacy | disclaimer | voorwaarden | over hollandsnieuwe

Als ik iemand kan spreken met bevoegdheden doe het probleem kan oplossen (mijn nr is 06-21841985)
Sinds een week kunnen beide kinderen niet meer bellen of gebeld worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MassimoMariani