Klacht: Misleiding wat betreft het in voorraad hebben van HUAWEI Nexus 6P 32 GB Zilver

op 04 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Omdat de website van Media Markt aangeeft de HUAWEI Nexus 6P 32 GB Zilver op voorraad te hebben en een dag later geleverd kan worden doe ik in vol vertrouwen mijn eerste bestelling en betaling bij Media Markt.
Ook op de opdrachtbevestiging staat vermeld, dat voor 22.00 uur besteld, de dag erna geleverd zou worden. Tot vandaag niet dus. Gisterenochtend een mail gestuurd naar de klantenservice en tot vandaag 11.30 geen reactie. Vandaar, vandaag mijn telefoontje naar Media Markt en krijg daar te horen dat de HUAWEI Nexus 6P 32 GB Zilver niet meer op voorraad is en men moet uitzoeken wanneer dat wel weer het geval is.

Op mijn verweer, dat tijdens mijn bestelling, de website aangaf de telefoon wel op voorraad te zijn, kreeg ik als antwoord dat de logistiek handmatig uitgevoerd wordt en dat dit regelmatig voorkomt.

Moet ik dit nu echt geloven anno 2016, waarin alles geautomatiseerd is?

Levering van eenzelfde toestel, met een groter geheugen indien voorradig of een compensatie in de vorm van een korting c,q. beschermmap.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ordeal