Klacht: Misleiding op de website

op 15 juni 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben in april een vakantie geboekt via vakantiediscounter/ TUI.
We gingen 8 dagen naar fuerte ventura. wij hadden een deluxe kamer geboekt omdat op de site stond dat als je een deluxe kamer boekte dat je een kamer kreeg met jacuzzi op je balkon op terras.
eenmaal aangekomen bij het resort bleek dat wij geen jacuzzi op de kamer hadden. zelf heb ik de site van tui er gelijk bij gepakt en zag tot mijn verbazing dat ze het een en ander hebben gewijzigd In tegenstelling tot wat er op de site stond op het moment van boeken.

hierna gelijk gebeld naar tui en het verhaal uitgelegd. Zij zouden het uitzoeken en z.s.m. met een antwoord komen. het is nu 15-06-2017 en wij zijn alweer 4 dagen terug van vakantie en hebben tot op heden nog steeds niks vernomen van tui.

Mijn vakantie is verpest, wij zijn inmiddels alweer terug thuis en heb 8 dagen op een resort gezeten wat ik zonder de jacuzzi nooit had geboekt.
de deluxe kamer was een kamer met een extra kamer met slaapbank en televisie. iets waar wij met z’n 2en niets aan hebben gehad.

schadevergoeding voor het misleiden en het verpesten van mijn vakantie

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DGQuincy