Klacht: Misleiding appartement / kamer

op 02 september 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben via Kras.nl een appartement geboekt bij The Scuba Lodge in Curacao. Bij aankomst waren mijn vriend en ik verrast dat we een kamer kregen toegewezen i.p.v. een appartement. We hebben dit direct aangegeven bij de accommodatie (The Scuba Lodge) en hebben samen contact opgenomen met Michelle (lokaal contactpersoon van Kras.nl).

Wij hebben afgesproken samen met Michelle, de volgende dag om 13:30, deze situatie te bespreken en een oplossing vinden voor het ongemak. Tot onze verbazing heeft Michelle zich laten vervangen door een collega die niet bekend was met onze situatie en ons daardoor niet kon helpen. Michelle is de daarop volgende dagen niet bereikbaar..

De accommodatie (The Scuba Lodge) kon ons alsnog een upgrade aanbieden naar een appartement tegen een vergoeding van $ 65,- per nacht. We hebben ervoor gekozen, i.v.m. de hoge kosten, dat we dit enkel de laatste 7 dagen willen doen. (Meerprijs: $ 455,- voor de 7 nachten)

We kwamen de volgende dag in contact met 2 andere stellen (waaronder; Lars van den Nieuwenhuizen en Wendy Janssen) die exact dezelfde situatie hebben meegemaakt door Kras.nl.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een compensatie van $ 788.
$ 455,- voor de meerprijs van de kosten die we hebben gemaakt voor de upgrade en $ 300,- als vergoeding omdat we niet konden koken in de kamer in de eerste week en daardoor uit eten moesten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Debbie de Heer

2 maanden geleden - Goedenavond, Graag vernemen wij een reactie op bovenstaande klacht. Wij hebben sinds onze geplaatste klacht geen enkele reactie mogen vernemen. Met vriendelijke groet, Debbie de Heer

Bericht van Kras

2 maanden geleden - Wij hebben uw melding op dit moment nog in behandeling. Op het mailadres wat in uw boeking staat hebben wij u ook een ontvangstbevestiging toegestuurd. Indien wij meer weten zullen de collega's van de afdeling Klantenservice telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marnick van der Vegt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Debbie de Heer

1 maand geleden - Beste Kras, Graag vernemen wij wat inmiddels de status is van de klacht welke wij nu ruim een maand geleden hebben ingediend over de misleiding op jullie website. Mvg, Mevr. de Heer

Alle klachten die gemeld zijn door Debbie de Heer