Mijn Klacht:
Ik ben door de verkoper van Vodafone zo misleid dat ik een contract heb aangenomen. Hij liet blijken mij leuk te vinden en kwam vaak langs heeft het zo gespeeld dat ik een contract tekende en dat heb ik dus gedaan uit blinde verliefdheid, ook omdat dat voor hem weer goed is voor zijn baan, en na het inschrijven heb ik niks meer van hem gehoord,dus ik ben heel erg misleid/gebruikt, zo vind ik niet dat je klanten maakt. Nu wilde ik het opzeggen en was ik te laat ermee, en moet ik verplicht het contract aangaan waar ik dus niet achter sta. Voor mij staat Vodafone nu heel erg kaag op de lijst. Ik vind dit geen service.
Gewenste Oplossing:
Als het contract ontbonden word.

