Klacht: misleiding

op 16 januari 2014 over NLE in de categorie Energieleveranciers

Ik ben proactief door NLE overgehaald om over te stappen van Greenchoice naar NLE. Er zijn zeker 8 telefoontjes aan geweid enkele e-mailtjes en uiteindelijk ben ik door een energie vergelijking waarbij ik excpliciet heb gevraagd om een berekening van kosten uitgaand van mijn energie verbruik van 2013 over gestapt. Het aanbod wat zij hebben gedaan is niet doorgevoerd. Nu moet ik maar liefst 90 Euro per maand meer betalen dan voorgesteld en ik heb niet een 1 jaar maar 3 jaar kontract gekregen.
Ik heb hier meerdere malen melding van gedaan maar de maatschappij geeft geen antwoord op telefoon en mail.
Achteraf blijkt dat zij een energie berekening hebben gedaan met andere gegevens dan mijn energie verbruik van 2013.
Heel misleidend en geen goede service bij deze klacht.

Dat zij zich houden aan het voorgestelde maand bedrag zoals afgesproken. de fout in de berekening zullen zij voor hun rekening moeten nemen.

Bericht van NLE

3 jaren geleden - Beste heer Donkpas, Wij hebben u een privébericht toegestuurd. Wij zien uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet Klantenservice NLE

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

Bericht van NLE

3 jaren geleden - Beste mevrouw Donkervoort, Het spijt ons dat wij tijdens ons gesprek niet nader tot elkaar konden komen. Voor uw aanmelding is in de offerte gespecificeerd op welk gasverbruik de kostenberekening gebaseerd is. U gaf aan de specificatie niet ingekeken te hebben. Aangezien wij het vervelend vinden dat u op basis van een onjuist verbruiksbeeld bent overgestapt willen wij u tegemoet komen. Ook hierover bereikten wij helaas geen overeenstemming met u. Met vriendelijke groet, Klantenservice NLE Zakelijk

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 22 januari 2014 om 18:07 geantwoord

Klant telefonisch onze reactie op haar klacht meegedeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door donkpas