Klacht: Misleidende vluchtinformatie

op 07 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Geachte lezers,

Wij boekten voor het eerst met Tui en waren in eerste instantie erg te spreken over de website van Tui waarop wij een vakantie boekte naar Turkije bij boeking werd er netjes bij gezet dat wij zouden gaan vliegen met Tui Flight echter bleek dit niet het geval te zijn en nadat wij alles hebben betaald werden wij verrast met een andere vliegtuigmaatschappij genaamd Blue Air afkomstig uit Roemenie, dit na diverse malen telefonieren hebben wij gevraagd om tochte te willen vliegen met Tui Air omdat Blue Air erg slecht aangeschreven is zie forums hiervoor, echter na vele malen dus gebeld te hebben zouden zij ons omboeken medewerkster mij netjes te woord gestaan wij gaan ons best doen om u om te boeken dus wij erg blij worden we terug gebeld met de mededeling dat zij geen andere vliegtuig voor ons hebben beschikbaar maar alleen nog van Miami Air en bovenop nog is betalen we 500 euro!!! ik dacht dit kan toch niet waar zijn, de medewerkster hield vol dat Blue Air nieuwe vliegtuig gaat inzetten maar niet met zekerheid wist of dit niet veranderd op de dag dat we gaan vertrekken, al met al als wij dit eerder hadden geweten had ik nooit van ons leven meer dan 3300 euro betaald voor de reis, wij vinden dan ook dat wij in ieder geval recht hebben op teruggave van onze reissom of tot een andere oplossing onze vlucht vertrekt op 15 juli om 5,55 ochtend. Ik hoop dat hiervoor al een oplossing komt.

Niet meer als dit niet opgelost wordt gaan wij ook nooit maar ook echt nooit meer met Tui.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tuma1987@live.nl