Klacht: misleidende vliegtijden voor geld

op 09 mei 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

In januari een reis geboekt naar Gran Canaria. Omdat we er eens goed van wilde genieten na een aantal jaren thuis gekozen om extra geld te betalen zodat we een ochtend vlucht konden nemen en een gehele dag in ons hotel zouden kunnen genieten. Nu 2 maanden van te voren wordt de vlucht gewijzigd naar een late middag vlucht waardoor we pas s avonds laat in het hotel aankomen. Ik betaal dus geld voor een ochtendvlucht die we niet krijgen en een dag vakantie waar ik niet eens ben door de verlate vlucht. Als ik dit had geweten had ik iets anders uitgekozen zodat het wel beter zou uitpakken. De klantenservice geeft een standaard praatje dat het maar zo is en ze het uiteraard heel vervelend vinden maar niks kunnen doen. ONZIN ze verkopen mij dit voor geld en daar wil ik dan ook wat voor terug.

een oplossing zou kunnen zijn dat er toch een eerdere vlucht komt of compensatie van de dag in het hotel waar we niet zijn, of een dag langer op hun kosten!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stephaniekooter