Klacht: Misleidende tegoedbon

op 13 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Zondag 11 februari, heb ik via vakantieveilingen een tegoedbon gewonnen met het bedrag van €150,-euro. Voor deze bon heb ik een bedrag betaald van €35,-euro met daarbij €5,-euro administratie kosten wat op een totaalbedrag uitkomt van €40,-euro.

Zojuist, wilde wij onze cottage boeken. Dit voor het weekend van 09-03-2018 tot en met 12-03-2018.
Met twee personen.
In een comfort cottage van 4 personen 54m2 op park de Huttenheugte.

Via de veiling zou deze op een bedrag komen van €209,-euro exclusief de reserveringskosten, verplichte bedlinnen, toeristenbelasting en heffingen.

Echter buiten de veiling om, zou deze zelfde accommodatie. €259,-euro bedragen.

Door bovenstaand, riepen zich vragen op. Waardoor, ik zojuist de klantenservice van CenterParcs heb gebeld voor nadere informatie.
In dit gesprek ben ik zeer onklantvriendelijk te woord gestaan. Al met al, al snel einde gesprek en het was zoals het was.

Dit roept bij mij, vele teleurstelling op.

Ik zou het zeer klantvriendelijk en eerlijk vinden, wanneer bovenstaande korting volledig word berekend.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 februari 2018 om 13:32 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft een e-mail verzonden naar de gast met daarin de uitleg over bepaalde aanbiedingen. Zo werkt Center Parcs samen met diverse partners die verblijven van Center Parcs aanbieden tegen interessante prijzen. Echter biedt ook Center Parcs regelmatig verblijven aan met leuke kortingen. Het is de gast die beslist aan welke voorwaarden en welke prijzen er geboekt wordt. Aanbiedingen kunnen onderling niet gecumuleerd worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Iveltman