Klacht: Misleidende reclame en onjuiste aanbieding

op 21 juli 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

In Mei heb ik een reis naar Sicilië geboekt voor mij en mijn dochtertje. Toen bleek dat het Aqua park niet bij het hotel zat (hoewel dat wel op de foto’s en in de beschrijving stond). Ik heb direct de reis geannuleerd en kon deze gelukkig omboeken. Ik kreeg een aanbieding voor 10 dagen Thailand. Dit keer goed opgelet en duidelijk de beschrijving gelezen zodat ik niet weer in een misleidende advertentie zou trappen. Aangezien de 10 daagse reis per dag werd omschreven met accommedatie en verzorging erbij kon het niet fout gaan.
Ik leende geld om de reis te betalen want ik moest nog 1700 extra boven op de andere reis betalen maar dan hadden mijn dochtertje en ik ook de reis van ons leven.
Vandaag kreeg ik de reispapieren binnen en nu blijkt dat de reis geen 10 dagen duurt…de indeling vd 10 dagen niet overeenkomt met de aanbieding welke ik heb ontvangen. 1 dag Phuket 5 dagen Kao Sok Elephant Hills en 3 dagen Krabi blijkt nu ineens niet te kunnen door de vlucht.
Ik koop een reis omdat ik lees wat we gaan doen. Nu gaan de vluchten ’s avonds om 21.00 en terug om 00.30 ben ik vd 10 dagen er al 2 kwijt en is het verblijf in Krabi niet zoals beloofd en omschreven.
Ik moet nog 2 jaar deze reis afbetalen..Vanwege een vlucht die nu binnen onze rust/ genieten vd reis valt wordt dit ipv onze droom reis een race tegen de klok en krijgen voor ruim 3300 niet wat we geboekt hebben.

Andere vlucht zodat we kunnen genieten vd reis of alleen de vlucht naar Thailand en verblijf in Krabi aan t strand met optioneel een uitstapje of een andere reis welke geschikt is voor mij en mijn 8 jarig dochtertje na 9 Augustus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gwendolina Leendertse