Klacht: MIsleidende prijsacties 11 gratis op Kruidvat.nl

op 23 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Op Kruidvat.nl bestelde ik o.a. drie artikelen met de aanduiding: 11 gratis. Echter van elk van deze artikel is maar 1 stuks geleverd. Dus voor het betaalde bedrag hoor ik van elk van deze 3 nog 1 exemplaar te ontvangen. Ik ben naar onze Kruidvat winkel hier in onze wijk teruggegaan, en de leidinggevende gaf aan dat dit vaker voorkomt en dit verbeterd gaat worden op de website. ZIj kon mij alleen de ontbrekende artikelen niet meegeven, want dan klopt haar winkelvoorraad niet meer. Ik moest dit via de webshop doen. Mail gestuurd naar klantenservice van Kruidvat. Geen reactie. Een week later gebeld. Een futloze medewerkers aan de lijn. Aan uw ordernummer heb ik niets, want er is een storing. Ik kan niet meekijken. Ze stuurde me van het kastje naar het muurtje. U moet met het pakket naar de winkel gaan, dan krijgt u uw geld terug. Dan koopt u in de winkel de producten opnieuw, maar dan met de actiekorting. Dat had de leidinggevende van de winkel me dan ook meteen de 1e keer kunnen zeggen, toen ik daar stond met het pakket. In dat geval had toch ook de winkelvoorraad van die leidinggevende niet meer kloppend geweest. Dan heeft zij 3 producten teveel en de webshop er 3 te weinig. Heel inconsequent. Klantenservice zegt dat ik in de webshop 2x het artikel had moeten aangeven. Maar als ik dat had gedaan, dan zou ik van elk artikel er 4 ontvangen hebben, leek het. Klanten misleid je op deze manier met een gratis extra product, maar in feite betaal je het volle pond. In de afbeelding bij het product staat duidelijk ’11 gratis’. Dat suggereert dat je het product per set van 2 koopt.

Het winkelpersoneel wilde mij de 3 items hieronder, waar ik recht op heb, niet leveren omdat hun winkelvoorraad dan niet meer klopt. Dat kan ik begrijpen. Zij gaven aan dat ik deze klacht bij de webwinkel moet indienen. Waarvan akte.
Uw kosteloze nalevering zie ik graag per omgaand tegemoet.

Als ik de via de actie beloofde producten alsnog ontvang. En dat Kruidvat voortaan haar klanten beter van dienst is. Zorg dat de informatie op je webshop eerlijk en correct is of anders sluiten. Geef je medewerkers een klantgerichtheidstraining, dat zij klanten is wat beter te woord staan. En informeer hun over je beleid. Zodat je niet langer van elke verschillende medewerker een ander antwoord en behandeling krijgt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door VerbeterKruidvat