Klacht: Misleidende mail mbt rentepunten

op 11 mei 2017 over ING in de categorie Banken

In een mail die wij van de ING kregen stond vermeld dat je met je rentepunten een Pathe kaart aan kon schaffen. Dit geldt per betaalrekening.

Alleen staat er niet bij dat je alleen een kaart kan kopen met de betaalrekening waaraan je spaarrekening is gekoppeld. Dus dat betekend dat je er maar 1 kan aanschaffen.

Ik vind dit misleidend. Maar bij melding van de klacht krijg ik geen beter antwoord dan: “Ja, dat is niet juist vermeld”. Aangezien je er vanuit kan gaan dat deze opmerking reeel is dan zijn ze toch verplicht om de kaarten aan jou te verkopen?

Als ik meerdere pathe kaarten kan kopen met mijn rentepunten.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 mei 2017 om 13:17 geantwoord

Hallo Tizzer,

Ik kan me voorstellen dat je hierover teleurgesteld bent. Het klopt dat je maar één Pathé Unlimited Card per Betaalrekening kunt bestellen. Dit heeft te maken met de afspraken die er zijn met Pathé en het beperkte aantal Cards dat beschikbaar is. Om zoveel mogelijk klanten kennis te kunnen laten maken met de Card is daarom gekozen voor één Card per Betaalrekening.

Aangezien de Spaarrekening en de Betaalrekening aan elkaar gekoppeld zijn en hetzelfde rekeningnummer hebben, geldt dit als één rekening. Mijn excuses als hier verwarring over is ontstaan, maar ik kan dit niet voor je veranderen.

Vriendelijke groet,

Hilde

ING Webcare

Heeft op 12 mei 2017 om 20:13 geantwoord

Het is geen oplossing maar een uitleg. Toch verbaast het mij dat er in jullie mail staat: Per betaalrekening kunt u 1 Pathé Unlimited abonnement bestellen. Dat is gewoon misleidend aangezien dat dus niet zo is. Hele slechte service.

Alle klachten die gemeld zijn door Tizzer