Klacht: misleidende internet aanbieding

op 03 mei 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb via Booking.com een vakantie woning gehuurd voor de periode 15-19 mei
Toen de papieren thuis kwamen bleek het huisje geen huisje te zijn maar een veredelde tent
ik heb bij u hierover gereageert en mij is gezegd dat dat het zo in de aanbieding stond
ik heb nergens uit kunnen halen dat het huisje zoals u het aanbied geen douche en toilet heeft
wij zijn allebei 69 jaar dan begrijp u ook wel als wij iets gaan huren er minstens een douche en toilet in moet zitten
Ik heb alles bij u uit gelegd en mij is mede gedeeld dat ik maar iets anders moest nemen met wel die voorzieningen maar daar zat een kosten plaatje aan namelijk het dubbele van wat ik eerst betaalde en wat ik hier ook nog erg aan vind is dat een van hun medewerksters ( Inge ) mij heeft verteld dat de veredelde tent niet meer verhuurd werd vanwege de kou
Na contact met een van de medewerkers is mij verteld dat hij niet mee ging in een te gemoetkoming in de door ons gemaakte onkosten
wij hebben onze klacht met res.nr 1776539430 en code 7950 bij Radar neer gelegd en deze is door Radar geaccepteerd
Dht Bos en Mevr v Dun

Ik ben tevreden met een gepaste oplossing

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo 1947