Klacht: Misleidende informatie toestel verzekering

op 07 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in een vodafone winkel een iPhone met 2 jarig abonnement afgesloten tevens met een toestel verzekering ik heb specifiek gevraagd hoe die verzekering in elkaar zat met betrekking tot kosten reparatie enz de verkoper vertelde me letterlijk dat er geen extra kosten aan verbonden zaten dat wanneer er problemen waren met t toestel of zichtbare schade ik niet hoefde te wachten tot mijn toestel gerepareerd was maar dat er gelijk een ander toestel word aangeboden ( hierbij ging ik overstag om de verzekering af te sluiten omdat ik een broertje dood heb aan wachten, opsturen) al met al na een jaar begint me gsm kuren te vertonen met de internet verbinding ik terug naar die winkel en aangegeven dat de gsm verzekert is tot me verbazing krijg ik te horen dat de gsm opgestuurd moet worden en ik €45 euro eigen risico moet betalen de winkel bediende zei tegen me heeft u zwart op wit staan wat u met de verkoper heeft afgesproken dus ik geef aan dat hij mij zo de verzekering heeft verkocht werd meer een welles nietes spelletje in de winkel waar ik al snel klaar mee was mijn conclusie is dat ze bij Vodafone mooie praatjes verkopen in de winkel en je er bewust de belangrijken voorwaarden voor je achter houden een reactie die ik van een verkoper kreeg was had je de voorwaarden moeten lezen wij kunnen dit ook niet weten ( de verkoper heeft zeker gelijk ik had t moeten lezen) toch horen zij je de juiste informatie te geven als je er naar vraagt en je mag als klant verwachten dat je een verkoper voor je hebt dat die weet wat voor product hij verkoopt zeker als we het over abonementen hebben van €120 per maand van een klant die al 5 jaar klant is ik voel me in elk geval behoorlijk genaaid zeker na alle klets praatjes ( slecht bereik dat ligt aan uw huis of aan de zone waar u bent Pfff woon midden in Eindhoven en had in het 1ejaar wel bereik dus is gewoon gelul om van t probleem af te komen) ik ga waarschijnlijk vertrekken bij Vodafone

Gewenste Oplossing:

Een gesprek met een persoon van Vodafone die wel kan regelen waar ik voor betaal zonder eerst 4weken zonder toestel te zitten

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Jauge, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 15:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jauge