Klacht: misleidende informatie

op 17 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Beste,

Bij deze wil ik even van mijn kant mijn verhaal doen over mijn verblijf bij Le Valli, Pomerance.
Wij zijn hier gisteren aangekomen met de gedachte in een appartement te verblijven. De eigenaar bood ons echter een hotelkamer aan. Aangezien wij een kind bij ons hebben van 9j was dit geen optie.
Na mijn telefoontje dat ik met jullie gedaan heb blijkt op mijn documenten 2 persoonskamer te staan. Maar op bladzijde 1 van mijn documenten staat appartement. Waarom zetten jullie uw appartement is geboekt als ik een hotelkamer krijg?
En waarom staat er bij de eigenaar dat niet vermeldt? Dit is misleidende informatie. En blijkbaar ben ik geen alleenstaand geval, want vandaag spreken wij hier iemand die juist hetzelfde voor heeft gehad.
Graag uw reactie hierover.
Met vriendelijke groeten,
Linda Peperkamp

Graag willen wij van jullie kant een tegemoetkoming in de kosten die wij nu door deze fout in communicatie hebben moeten maken.

Als raad geef ik jullie van zo snel mogelijk verandering te brengen in de formulering op de documenten en op de website.

Met vriendelijke groeten,
Linda Peperkamp

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door linda peperkamp