Klacht: Misleidende informatie

op 26 mei 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een vakantie naar turkije geboekt. Tijdens het boeken aangegeven dat we de ochtend vlucht van 6.35 wilden. En de laatte terugvlucht. Om die vliegtijden hebben we ook bij kras geboekt. Nu zijn de vluchttijden heen verplaatst naar 17.25 uur dat scheelt ons gewoon een dag. Ja ik weet dat vliegtijden niet vaststaan maar gister keek ik op hun site en deed een zogenaamde boeking en zag ik dat er wel een ochtend vlucht was waar je 20 euro pp voor moest bij betalen. Geen probleem wil ik best doen. Ik bellen met kras was dat niet mogelijk en nog geen 5 min. Later was het verandert op hun site. Ik vind dit misleidende informatie zodat mensen boeken .

Als wij op een ochtend vlucht worden gezet. Wil daar gerust 20 euro pp voor bijbetalen. De tijden van de terug vlucht zijn prima.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 15 juni 2017 om 14:43 geantwoord

Geachte mevrouw Konijn,

Ik begrijp dat het een vervelende verassing was toen u las dat uw heenvlucht was verlaat en niet meer het zelfde waren als toen u de reis bij ons had geboekt. Ik heb begrepen dat u hierover ook contact heeft gehad met ons contact center.

Zoals op onze website staat vermeld is het vluchtschema en de genoemde vluchttijden op de website altijd onder voorbehoud van wijzigingen door de luchtvaartmaatschappij. Wij bij Kras zijn altijd afhankelijk van de informatie die wij krijgen van de verschillende luchtvaartmaatschappijen, in dit geval TUI fly.

Op dit moment hebben wij geen andere vluchten dan waar u nu op bent geplaatst, helaas kunnen wij u dan ook niet op een vroegere vlucht plaatsen zoals u wenst.

Marnick

Alle klachten die gemeld zijn door TAMARA40