Klacht: misleidende foto’s op de site gezet

op 02 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Gehuurde villa was NIET onderhouden, VIES en BESCHIMMELD.
Booking.com was NIET te bereiken. Daar stonden we ver in de avond, met een kind van 4 jaar!! Toen we dit onder de aandacht brachten, mochten we 1 nacht in een andere villa (van de zelfde organisatie) de nacht doorbrengen.Maar MOESTEN de volgende dag vertrekken. MOETSTEN daarvoor zélfs TEKENEN!!! Met inhouding van het HOGERE bedrag voor die nacht kregen we ons geld terug. Uiteindelijk hebben we dat gedaan. Wat konden we anders?!! We stonden immers met de rug tegen de muur!! We moesten de kosten naar die andere accomodatie(voor 1 nacht) wel zelf betalen! De volgende dag moesten we een auto huren om op zoek te gaan naar een andere accomodatie voor 1 maand! Vonden uiteindelijk een DUURDERE villa, En aangezien het hoog seizoen was, en accomodatei dus moeilijk te krijgen was, hebben we die maar genomen. Hoe wel die VER van het strand en de winkels was!! Booking.com ONTTREKT zich nu aan elke verantwoordelijkheid!!! En wil dus van geen vergoeding weten!!

Wij eisen: de kosten van de transfur(naar villa voor 1 nacht)
extra kosten voor die nacht+1 verloren vakantiedag + hogere huur nieuwe villa terug.Totale schade bedraagt 80

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hpottger