Klacht: Misleidende en niet kloppende hotelbeschrijving

op 03 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Had een luxe kamer in het hotel voor een nacht geboekt , kosten 198 euro per kamer per nacht. Volgens de beschrijving was er een restaurant en bar aanwezig en ook internet op de kamer.
Bij aankomst bleek dat het restaurant altijd op maandag gesloten is( de dag waarop ik de kamer had geboekt) . Er was ook niemand aanwezig tijdens ons verblijf , moest aanbellen zodat de deur werd geopend. . Het internet was niet te gebruiken 0.29 mbit/sec…. verder was er ook geen roomservice aanwezig en ook de bar was gesloten op maamdag..het ontbijt was vanaf 8’uur en uitchecken tot 10 uur.
Allemaal geen probleem, als het maar vooraf duidelijk kenbaar wordt gemaakt.
Voor de nobele prijs van 200 euro heb ik dus een nacht in een kamer geslapen zonder enige service terwijl op de website van booking duidelijk alle faciliteiten werden verkocht die je doorgaans bij een overnachting in deze prijsklasse mag verwachten.
Naam van het hotel ” Rainvilles Elbterassen ” in hamburg.
Nog een kort gesprek met de eigenaar gevoerd maar die was niet van zinnen iets in de prijs tegenmoet te komen of iets van de service die op booking werd verkocht aan te bieden ,
Wel bedankte hij mij voor de feedback , gaf mij ook gelijk dat de info op booking niet juist was
..maw… ik ben genaaid en heb geen enkel idee of zomiets te verhalen valt.
Pech voor mij want ikmheb direct bij aankost betaald en had ook helaas gen mogelijkheid om een ander hotel te kiezen aangezien ik na het inchecken direct op weg naar een klant moest.

Ik ben tevereden als ik een gedeelte van het geld terug krijg aangzien ik de kamer heb gekozen op de beschrijving die op booking staat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maurice.hahn