Klacht: Misleidende en foutieve reclame.

op 02 mei 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Tijdens het rondkijken op uw fantastische homepagina, kwam ik de advertentie: “Fout Windows installer
Aanbevolen tool Windows Repareren. Volg deze simpele stappen (in mins)” tegen.

Nu was ik natuurlijk wel benieuwd over de fout die er ontstaan was.

Wanneer ik op de advertentie klik, kom ik op een pagina die gericht is op Windows. Ik gebruik echter een macbook, waardoor deze pagina niet voor mij van toepassing was. Toen ik het programma wilde installeren, kon dit niet doordat dit een .exe bestand is. Dit is enkel voor windows computers geschikt.

Wanneer er een nieuwe advertentie: "Fout Mac installer
Aanbevolen tool MacOS Repareren. Volg deze simpele stappen (in mins)" op jullie homepagina getoond wordt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 02 mei 2017 om 16:46 geantwoord

Beste jandelange,

Adverteerders kunnen advertenties plaatsen op Klacht.nl. We hebben helaas geen invloed op de inhoud van deze advertenties en raden u aan om contact op te nemen met het bedrijf dat met de door u genoemde software adverteerde op Klacht.nl. Ik raad u daarnaast wel aan zeer alert te zijn met het instaleren van dit soort software.

Tom
tom@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jandelange