Klacht: misleidende advertenties

op 26 mei 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

In de nieuwste folder (week 22) stond eindelijk een leuke aanbieding voor mij nl. de Braun Multi Grooming kit MGK3980TS. Helaas alleen te bestellen in de webshop van Kruidvat.nl. Genoeg producten niet op voorraad maar altijd de mogelijkheid om je naam en email door te geven als het product weer leverbaar is.

Tot mijn verbazing stond mijn product helemaal niet online, dus ook geen mogelijkheid om te reserveren voor wanneer hij wel leverbaar is. Even chatten met de klantenservice. De vriendelijke Carola ging opzoek naar mijn product maar kwam snel tot de conclusie dat hij niet op de website staat of heeft gestaan. Product is niet leverbaar omdat hij er gewoon nooit is geweest. Uiteraard staan er wel andere Braun producten in de webshop maar die zijn stukken duurder. Ik vindt dit misleidende reclame. Ze hadden tenminste een iets kunnen vermelden op de website en een vergelijkbaar product kunnen aanbieden. Ook de andere Braun scheertrim producten uit de folder waren niet leverbaar.

Als het Kruidvat dit product gewoon leverbaar maakt voor de aangeboden prijs zoals vermeld in de folder. Of met een vergelijkbaar alternatief komt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben T