Klacht: Misleidende advertentie

op 26 augustus 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Na eerst de prijzen op hun website verhoogd te hebben bieden ze nu voor een bepaalde periode alle reizen aan met extra korting!! De advertentie staat oa. in het AD.
Omdat ik in sep/okt op vakantie wil had ik diverse prijzen en data genoteerd.
Het komt er op neer dat ik toch hetzelfde eindbedrag zou moeten betalen zonder de extra korting waar ze mee schermen.

Als ik op mijn te boeken reis de extra korting van € 50,00 p.p. krijg op de prijzen van hun website alvorens ze met dat zelfde bedrag verhoogd waren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Kras

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van Kessel, Gaat het om een reis die u bij ons heeft geboekt? Zou u in dit geval uw Kras reserveringsnummer kunnen doorgeven. Indien het gaat om een reis die u nog zou willen boeken zouden wij graag het reisnummer ontvangen zodat wij dit kunnen nakijken. Met vriendeijke groet, Marnick

Reactie van de melder van de klacht H. van Kessel

2 maanden geleden - Goede morgen, Over dit onderwerp heb ik al diverse mails gestuurd naar uw contactcenter. Het antwoord was steeds dat de prijzen op de website fluctueren. Over het feit dat de prijzen ineens precies met hetzelfde bedrag als de € 50,00 p/p verhoogd zijn nu tot 1-9 de extra kortingsdagen (ad €50,00 p/p) gelden kreeg ik nooit antwoord. Ons plan is om op 3 of 10 oktober voor 15 dagen naar Kreta te gaan; hotel High Beach en we hadden gewacht op de kortingsdagen. We hebben nog niet geboekt omdat we toch teleurgesteld zijn in de werkwijze van Kras. Met vriendelijke groet, H. van Kessel

Reactie van de melder van de klacht H. van Kessel

1 maand geleden - Omdat er niet meer gereageerd wordt door Kras heb ik inmiddels een vakantie geboekt bij een andere reisorganisatie. In het verleden heb ik regelmatig reizen geboekt via Kras maar nu haak ik af. Men zal toch moeten inzien dat consumenten dit trucje doorhebben. H. van Kessel

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 18 oktober 2017 om 15:43 geantwoord

Geachte heer van Kessel,

Mijn excuses dat u nooit meer een reactie heeft ontvangen vanuit onze kant. Ik begrijp uit uw verhaal dat ons contact center ook nooit inhoudelijk op uw e-mail heeft gereageerd en dat u intussen bij een andere reisorganisatie heeft geboekt, dit kan ik in dit geval begrijpen. Desondanks wens ik u een fijne vakantie.

Marnick

Heeft op 18 oktober 2017 om 18:17 geantwoord

Dit is te gemakkelijk. Men geeft niet toe dat de Kras kortingsdagen nep zijn met het smoesje dat de prijzen fluctueren.

Alle klachten die gemeld zijn door H. van Kessel