Klacht: misleidende actie s7

op 11 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 4 juli een nieuwe s7 gekocht met een verlenging van mijn abonnement. Bij deze s7 zit een actie met een gratis geheugenkaartje van 64gb. Bij het invullen van die actie kwam naar voren dat mijn EAN nummer niet geldt voor deze actie.Hier ben ik zeer teleurgesteld in de actie van Samsung.Ook omdat je dit ontdekt pas als je de telefoon via de post toegestuurd krijgt.

Gewenste Oplossing:

Dat Samsung mij alsnog een geheugenkaart opstuurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dh. Deen