Klacht: Misleidend advies

op 22 februari 2018 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

Wat een walgelijke adviseur werken bij Qurrent. Ik heb na meerdere malen overleg te hebben gehad mijn maandbedrag laten verhogen zodat ik absoluut geen eindafrekening zou krijgen, zoals het jaar daarvoor wel zo was. Nee hoor meneer als het bedrag per maand betaald wat ik nu adviseer dan krijgt u echt geen eindafrekening welke hoog uit pakt. Eindafrekening: 550 euro bijbetalen! Vervolgens ben ik gaan bellen en heeft Koen mij heel netjes te woord gestaan maar er kon niets gedaan worden. U zult gewoon de 550 euro moeten betalen meneer, ondanks dat mijn collega u verkeerd geadviseerd heeft. En Qurrent is zo een klein bedrijf dat wij echt niet aan financiële compensaties doen. Ik ben ondertussen overgestapt naar een andere leverancier waarbij ik hoop dat de adviezen wel kloppend zijn.

Ik zou tevreden zijn en volgend jaar terug keren als klant indien Qurrent een financiële compensatie voorstelt.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qurrent

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qurrent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis023