Klacht: Misleidend

op 24 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben van 22-9 tot 23-9 overnacht in hotel wein-traume in Thungersheim.
Na een autorit van 10 uur vanuit Italie hier aangekomen.
Bij aankomst(17.30 uur) was er niemand in het hotel en moesten via een deurbel de eigenaars waarschuwen dat wij er waren.
We kregen de sleutel van de kamer en vroegen of we nog konden eten want wij hadden gelezen dat het hotel ook over een restaurant beschikt.
Toen werd ons medegedeeld dat het restaurant al vanaf Juli was gesloten en werden wij verwezen naar een restaurant in het dorp.
Bij terugkomst op de kamer zo rond 20.00 bekeken wij nog eens de foto\”s die bij onze kamer hoorde nou daar klopte helemaal niets van i.p.v. van een lekkere bank hadden wij 2 aftandse krukjes waar je niet eens fatsoenlijk op kon zitten wij hadden geen groot bed geen inloopdousche maar zo een dousche met van die klapdeurtjes.
Toen de eigenaar geroepen die erg nors overkwam en te hebben geconfromeerd met de foto\”s kon hij niks voor ons doen dat moesten wij dan maar de volgende ochtend met zijn vrouw regelen.
De volgende ochtend bij het uitchecken sprak zij ons er nog wel op aan dat het niet de bedoeling was om hun nog om 20.30 te storen want ze waren op hun privacy gesteld.
Wij voelden ons totaal niet serieus genomen en zijn dan ook gewoon weggegaan na €85.00 betaald te hebben voor dat hok waar ze ons hadden ingestopt.
Ik vind het ronduit schandalig hoe wij daar zijn behandeld.
Ik hoop dan ook dat u er wat mee gaat doen want ik vind als ik op de site van booking op een kamer klik en krijg er foto\”s bij te zien verwacht ik dat ook daadwerkelijk bij aankomst en niet dat achteraf geleuter van de vrouw des huizes dat ze maar wat foto\”s heeft gemaakt en die op de site heeft gezet.
Zeer misleidend.

Mvg. Henk Meijer

Als de fotos kloppen met de kamer die je boekt.
En als er een restaurant bij staat dat die dan ook gewoon open is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hmeijer007