Klacht: Mishandeld in de bus en der uit gezet door de chauffeur

op 23 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik werd gediscrimineerd in de bus omdat ik een hoofddoek droeg, en de chauffeur gaf me een grote mond na dat ik had aangegeven dat mijn kaartje tussen de stoelen was gevallen en ik moest bijna uit en vroeg aan de chauffeur om me te helpen wat ik nu het beste kon doen, antwoord van de chauffeur was nee ik ben daar niet voor en ik heb haast, en nu uit mijn bus of je koopt een nieuwe kaartje,en er waren andere 2 passagiers in de bus die ook mee gingen bemoeien en werd uit de bus geduwd en op de grond viel waar ik nu plekken aan over heb gehouden en gebroken ribben, en werd kort daarna door de politie geholpen en ambulance bij was gehaald, ben dit totaal niet gewend van Arriva want ik rij dagelijks mee van uit merenwijk leiden naar me werk toe. GRAAG CAMERA BEELDEN UITLEZEN!!!! Van de bus, lijn 4/3 van uit halte valkenhorst om 10:03, richting leiden station. Datum 21-09-2016.

Was al altijd tevreden maar nu heb ik ook aangifte bij de politie gedaan en zal dit het hoog aanpakken, BEN LETTERLIJK EN FIGUURLIJK MISHANDELD EN SLECHT BEHANDELT,
zo een chauffeur hoort niet op de bus!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Hallo Zobida, Dit klinkt ernstig. Ik heb je klacht doorgezet naar de teammanager in de regio zodat hij dit verder kan onderzoeken. Zodra ik meer weet laat ik je dat weten. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 23 september 2016 om 13:25 geantwoord

Hallo Zobida,

Ik heb inmiddels bericht uit de regio dat de zaak reeds is overgedragen aan de politie en zij dit verder onderzoeken. We sluiten de klacht op dit forum daarom af.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Zobida