Klacht: Betaald voor snelle levering

carowe op 22 november 2020 over Miscota in de categorie Dierenwinkels

Ik heb op 18 November 2 zakken Hondevoer besteld en over de 44 euro betaald .
Ik heb 6,95 euro bijbetaald voor snelle levering en 2.95 verzekering voor als de pakketen beschadigd zouden aankomen .
Ik krijg daarna een bevestiging dat de leveringsdatum 10 december is.
Als ik contact wil nemen gaat het niet !
,Ze hebben ook vermeld dat er 50 agenten klaar staan , maar als je er op drukt op die link kom je steeds op de zelfde pagina .
Er is geen telefoonnummer te bespeuren van hen .
Ik voel geen vertrouwen meer en zou graag mijn bestelling annuleren en mijn geld teruggestort krijgen .
Weten jullie hoe ik dat kan doen en hoe ik met deze dierenzaak contact kan opnemen .
Ik zou graag een agent van hen aan de telefoon kunnen krijgen om te bespreken waarom mijn levertijd maar eerst op 10 december is terwijl ik 6.95 euro heb bijbetaald voor snelle levering tussen de 48 a 72 uur als ook 2,95 euro verzekeringskosten voor beschadiging of verlies van het artikel .
Zou er iemand mij kunnen zeggen hoe ik persoonlijk contact kan nemen met deze firma op mijn EMail adres .

Ik zou graag mijn bestelling willen anuleren ,daar ze toch nog niet verzonden is .
Ik kan niet wachten tot 10 december mijn honden hebben hun voeding nodig.
Zou graag mijn geld terug gestort krijgen .

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miscota

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miscota nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carowe