Klacht: Misbruik van blokkeringen

op 22 februari 2018 over Facebook in de categorie Social Media

Nou wil wel eens weten wat jullie moraal is als je mensen blokkeerd die pooiers die een meisje van 14 de prostituee laten spelen “tuig”noemt. Waarom nemen jullie dit soort figuren of pedo’s in bescherming? Hoe noemen jullie dit soort dan??
Vinden jullie dat normaal bij Facebook? Worden jullie ingehuurd om de tolerantiegrens voor dit soort figuren naar beneden bij te stellen?

Tevreden als Facebook dezelfde moraal gaat gebruiken als de meeste Nederlanders en dus dit soort figuren gewoon tuig laat noemen.
Is zelfs nog een net woord voor dat soort figuren.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht jvdh217

3 maanden geleden - Het is gewoon laf van Facebook dat ze de klacht niet in behandeling willen nemen. Ik roep daarom een ieder op om Facebook niet meer te gebruiken. Het zijn dictators geworden die zich van klachten over hun werkwijze niets aantrekken. Ga naar Twitter of zo, maar zoek een alternatief!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvdh217