Klacht: besteld en betaald koffiezetapparaat nooit ontvangen

deze gebruikersnaam betaat al op 05 oktober 2021 over Mirago in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 30 september een koffiezetapparaat besteld en betaald bij Miragoshop.
Ik kreeg hiervan een bevestigingsmail.
Een paar dagen later gevraagd of het apparaat inmiddels was verzonden.
Hierna heb ik niets meer gehoord.
Ik heb geprobeerd hen te mailen hierover maar het e-mailadres bestaat niet meer.
De mails komen weer terug.
Vet opgelicht dus!

Gewenste Oplossing:

Ik zou mijn geld terug willen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mirago

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mirago nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deze gebruikersnaam betaat al