Klacht: Wachten op terugbetaling ivm dubbele bestelling

pbmw op 26 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Ik heb rodn de kerstdagen een bestelling geplaatst. Echter bij het betalen via ideal kwam er in het scherm dat de betaling niet gelukt was. Hierna nogmaals betaald. Blijkt dat er toch twee maal hetzelfde bedrag is afgeschreven (ik had beter moeten controleren maar toch) Contact opgenomen en men beloofde het dubbele betaalde geld terug te storten. Hiervoor heb ikal mijn gegevens doorgespeeld maar tot op heden geen reaktie gehad, en geld is niet overgemaakt. Contact opnemen met klantenservice lukt niet, dat kan alleen na een bestelling. Ik wil niets bestellen maar mijn teveel betaalde geld terug.

Terugstorting van het bedrag of een tegoedbon met dezelfde waarde.

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 augustus 2013 om 11:17 geantwoord

"Beste klant,

Wij hebben het probleem reeds opgelost en tevens uw ticket beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

De klantenservice
Lightinthebox/Miniinthebox"

Alle klachten die gemeld zijn door