Klacht: Veel te late levering

Vonnepon op 25 januari 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 december 2012 heb ik 8 gsm hoesjes besteld. De levering zou 10-20 dagen duren. Na 18 dagen nog niks ontvangen dus ging ik maar eens op de site kijken of ik mijn bestelling nog kon traceren… Niets! Kon geen email vinden, kon geen telefoonnummer vinden… Dan maar Googlen en dan kom je tot de ontdekking dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Vandaag 1,5 maanden verder komt de postbode aan de deur: of ik nog ff 18,46 invoersrechten wilde betalen!!! Tja, ik heb de hoesjes besteld vanwege de prijs en de gratis levering… maar dat ik dit absurde bedrag nog moet betalen bij ontvangst wordt nergens gemeld!

Gewenste Oplossing:

Ik wil de 18,46 terug, aangezien er op de site nergens vermeld staat dat ik dit nog zou moeten betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 augustus 2013 om 11:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket in rekening voor invoerrechten is gebracht. Wij vinden het jammer voor de extra kosten. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox"

Alle klachten die gemeld zijn door