Klacht: Slechte uitleg over leverings voorwaarden

op 12 juni 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Leds strips besteld en vervolgens een brief van de douane gehad om te verklaren wat er in het pakket zat, nadat gedaan te hebben kreeg ik een rekening en moest BTW betalen en inklaringskosten.
Nu ben ik alsnog veel geld kwijt.

1 led strip deed het niet en kan ik terug sturen maar die kosten moet ik zelf betalen en een pakket opsturen naar China is niet te betalen bij PostNL….

Dit staat niet op de site vermeld dus mensen pas op!

Tevens staan er slechte en onduidelijke omschrijvingen bij de artikelen.

Garantie of retour termijn kennen ze ook niet.

Alles op de site vermelden wat voor de consument belangrijk is om te weten zoals:

Pakket moet worden aangegeven bij douane en moet BTW en invoerrechten over betaald worden

Geen garantie.

Geen retour termijn zoals in NL van 14 dagen bij online aankopen.

Enz.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 juni 2012 om 13:07 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox