Klacht: slechte betalings regeling

op 20 juni 2012 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De online betaling is bij miniinthebox slecht geregeld:
Betaling via een RABO bankaccount is via direct pay niet mogelijk. Via een belgische bankaccount kloppen de input gegeevens met de kaartlezer niet met die van de bank zelf zodat de betaling niet mogelijk en blokkering van de pin kaart na drie foutieve inputs volgt.Via een duitse account volgt na de ingave van het TAN nummer niet de weergave van het controle getal zodat men niet weet of de betaling bonavide is gedaan.
Daarna geeft de voortgangcontrole aan dat de betaling nog niet heeft plaatsgevonden terwijk het bedrag wel van de rekening is afgeschreven. Verder blijft de bestelling van het niet succesvolle betaling via het belgische account nog in de bestellingslijst staan. Kortom, geen aanrader!!!

Gewenste Oplossing:

Miniinthe box moet net als andere sites die Directpay mogelijkheid aanbieden zich bedienen van exact dezelfde pagina formats welke door de respectievelijke banken worden gebruikt.
Wanneer het bedrag van de bankrekening is afgeschreven moet dit ook op de voortgangscontrole bar te zien zijn.
Niet succesvol verlopen betalingen moeten niet resulteren in een openstaande bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door arnold2