Klacht: onduidelijke levertijd

Wachter555 op 17 december 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

voor mij is dit de eerst en tevens de laatste maal dat ik hier wat heb besteld. ook mijn bestelling is veel en veel te laat. op de site hing het label, levering binnen 24/uur, aan mijn product. dat was 2 december. nu zijn we 11 dagen verder. sinds vandaag staat er: Order departed from sorting hub. vanaf 3 december dispatched. zelfs op antwoord van de klantenservice wachten heeft geen zin, want ook daar hebben ze het druk. zegt men. dus krijg je gewoon geen antwoord.

mijn bestelling vandaag nog ontvangen!

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 16 december 2013 om 10:44 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben helaas geen email adres van u mogen krijgen en ook was uw bestelnummer onjuist.

Wij willen u verder graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De klantenservice
MiniInTheBox

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van MiniInTheBox.com beoordeeld.

Wachter555

Heeft op 16 december 2013 om 15:37 geantwoord

vreemd dat de klacht is afgesloten. want er is helemaal geen oplossing!!!

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door