Klacht: Geen geld terug.

Kimh. op 14 mei 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 14 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Beste Kim, We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds opgelost is, uw...

Status Opgelost
Datum 14 mei 2014

Een klant heeft op 28 april 2024 een bestelling geplaatst bij MiniInTheBox.com voor €52,29, maar annuleerde deze binnen een uur na ontdekking van de douanekosten. Ondanks de belofte van het bedrijf om het geld terug te storten of een voucher te geven, heeft de klant na meerdere berichten geen terugbetaling ontvangen en maakt zich zorgen over de afhandeling.

Mijn Klacht:

Ik heb 28/04/04 voor €52.29 besteld bij Mini in the box.
Ook ik kwam er pas later achter dat je douane kosten moest betalen, en toen ik alle reacties las! anuleerde ik direct mijn bestelling.
dat was nog geen uur later.
Ik had wel al betaald, maar op de site staat dat het geen probleem is anuleren en je krijgt of een voucher, of je geld terug.
nou kreeg ik volgens mij 2 automatische mails, omdat ik meerdere berichten heb gestuurd.
Dat ik gegevens in moest vullen zodat ze het terug konden sturen, en dat zou 3-5 werkdagen duren.
Het is nu al 6-5.
en ik weet niet of het ooit nog komt, aangezien ik zoveel slechte reacties heb gelezen.

Gewenste Oplossing:

Het mag nog zon goede site zijn, dit is een soort van diefstal.
Ik ben wel me geld kwijt,
ik ben tevreden als ik mijn gehele bedrag terug gestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 mei 2014 om 09:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kim,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat het probleem reeds opgelost is, uw ticket is tevens reeds beantwoord. Als u nog overige vragen hebt, vragen wij u vriendelijk om een nieuw ticket in te dienen bij 'Mijn Bestellingen' op onze site.

Wij willen u graag mededelen dat onze klantendienst altijd bereikbaar is en binnen 24 uur de vragen van onze klanten beantwoord. U kunt hiervoor de onderstaande link gebruiken.

http://www.lightinthebox.com/nl/r/contact-us.html
http://www.miniinthebox.com/nl/r/contact-us.html

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

http://www.lightinthebox.com/nl/knowledge-base/c1182/a2852.html

Met vriendelijke groet,
Marianne

MiniInTheBox

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM