Klacht: Accu laptop niet geleverd

jantheman100 op 06 maart 2013 over MiniInTheBox.com in de categorie Internetshops - Gadgets

Op 17-12-2013 een accu voor de acer laptop besteld. Deze zou rond de 30 dagen geleverd worden. Dus niet. Na 40 dagen geklaagd dat de accu nog steeds niet geleverd is. Voorstel van miniinthebox was 50 dollar in tegoedbonnen of de accu naleveren. Ik heb toen de accu nogmaals laten leveren. Tot op heden heb ik nog steeds niks gekregen (6-3-2013).

Ook ondervond ik het probleem dat inloggen niet meer mogelijk wa en dat men mij niet kon. Wat ook vreemd is dat er geen mailadres is war je naar toe kan mailen als je niet ingelogd bent.

Alsnog de acer accu leveren. Maar dan zsm en niet nog eens 30 tot 40 dagen wachten

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Doordat ik met een creditcard betaald heb, heb ik mijn geld terug kunnen vorderen. Ik raad dus iedereen aan als je betaald met creditcard en product wordt niet geleverd bel of mail je creditmaatschappij.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 08 augustus 2013 om 09:29 geantwoord

"Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen dat uw pakket vertraging heeft gelopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail.

De klantenservice
Lightinthebox/MiniInTheBox
"

Alle klachten die gemeld zijn door